راهکارهای مختلفی در مورد استراتژی های SEO وجود دارد. گاهی اوقات حتی به صنعتی که در آن هستید بستگی دارد. با این وجود، موتورهای جستجو مانند Google همیشه در حال پیشرفت هستند ، در نتیجه بسیاری از این روشها قابل تغییر هستند.
در مورد برخی از تکنیک هایی که قبلاً در وب سایت خود بکار گرفته اید نگران نباشید. آنها کم و بیش بسته به نوع سایت و نوع مخاطبی که دارید کار می کنند. با این حال ، در اینجا ما در مورد استراتژی سئو off-page و سئو on-page بحث خواهیم کرد که به طور مداوم به شما در دستیابی به ترافیک ارگانیک کمک می کند.

۱- تعداد لینک ها مهم نیست، کیفیت مهم تر است

به همان اندازه که مهم است بک لینک ها داشته باشیم، بی فایده است اگر اکثر آن ها از وب سایت هایی باشد که دارای قدرت قابل توجهی برای کمک به شما در رتبه بندی نیستند.
آنچه شما باید انجام دهید لینک دادن به وب سایت هایی است که دارای قدرت قابل توجهی هستند ، پیوندهایی با کیفیت که به Google و افراد نشان می دهد که شما یک وب سایت با کیفیت نیز هستید.
یک روش ساده برای این کار استفاده از ابزاری مانند ahrefs و دیدن بک لینک رقبایتان است. این درک بهتری به شما می دهد که هنگام جستجوی لینک ها به کجا بروید. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای طولانی به شما از لحاظ آماری شانس بیشتری برای ایجاد بک لینک های بیشتر و بدون دسترسی پیدا می کند.

۲- در رسانه های اجتماعی شرکت کنید

بسیاری از بازاریابان به شما خواهند گفت که امروزه عصر رسانه های اجتماعی است. معمولا فیس بوک ، توییتر و + Google هستند ، اما بسته به وب سایت شما ، همیشه می توانید Pinterest و سایر سایت های رسانه های اجتماعی را در ترکیب قرار دهید.
مردم می خواهند محتوای آنها در دسترس باشد و چه چیزی راحت تر از رسانه های اجتماعی است. به علاوه ، اگر به اندازه کافی به اشتراک گذاشته شود ، غالباً آن را مشاهده می کنند.

۳- وبلاگ در مورد چیزی که مخاطبان می توانند با آن ارتباط داشته باشند

به یاد داشته باشید که شما در حال ایجاد محتوا نیستید تا بتوانید هر آنچه را که در وب سایت خود دارید بفروشید ، باید بتوانید دلیلی برای مخاطبان خود ایجاد کنید تا بتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. می توانید با نوشتن مطالب با کیفیت به این هدف برسید.

طراحی سایت-9 استراتژی سئو off-page و سئو on-page

۴- کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهید

کلمات با سختی و رقابت بالا معمولاً از حجم جستجوی بالایی برخوردار هستند و برای انجام یک سئو بسیار پیشرفته تر، باید از سایت های معتبرتر و با بودجه زیادی روبرو شوید.
به جای رقابت سخت با دیگران، کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهید. این در حالی است که ، CTR بالاتری دارند و با توجه به رقابت محدود ، رتبه بندی آسان تر می شوند.

۵- فقط روی گوگل تمرکز نکنید

در حالی که ممکن است Google سایت جستجوی ارزشمندی باشد ، به این معنی نیست که باید سایر موتورهای جستجو را نادیده بگیرید. به یاد داشته باشید که ممکن است افراد دیگر بینگ یا یاهو را ترجیح دهند و سایر کشورها موتورهای جستجوگر خود را دارند. بنابراین سعی کنید تلاشهای SEO خود را متنوع کنید و در مورد فنون سئو که می توانید برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو استفاده کنید ، بیاموزید.

۶- به دنبال لینک های مرده و شکسته باشید

لینک های مرده همان صفحات وب یا وب سایتهایی هستند که به طور دائم در دسترس نیستند. دلیل اینکه ممکن است بخواهید به این موضوع ادیت بزنید ، ایجاد مطالبی است که اکنون در اینترنت غیرقابل دسترس است. به این ترتیب ، نه تنها محتوای گمشده را جایگزین می کنید ، بلکه اکنون ترافیکی را که قبلاً از Query به وب سایت شما استفاده می کرد ، هدایت می کنید.
این استراتژی به عنوان راهی برای افزودن ارزش به تأثیر گذاران در فضای سئو استفاده می شود. به راحتی می توانید با بارگیری افزونه گوگل کروم به نام چک کننده پیوند شکسته ، این کار را انجام دهید. این یک روش آسان و مقرون به صرفه برای تجزیه و تحلیل سریع کل یک صفحه وب و دیدن لینک ها است.
شما حتی می توانید به وب سایت های معتبر مراجعه کنید و به همین دلیل باید یک انتشار به جای پیوند قدیمی تر لینک خود را قرار دهد.

۷- پیوند داخلی

این فقط پیوند صفحات داخلی در محتوای شما در وب سایت در هر کجا که فکر می کنید لازم باشد است. الگوریتم گوگل نیز در این امر وزن دارد ، بنابراین می تواند محبوبیت پیوند شما را افزایش دهد.
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک جستجوی سریع Google را برای محتوای مورد نظر خود انجام دهید

۸- کامنت در وبلاگ

Google نظرهای وبلاگ را که از کلمات کلیدی هدف به عنوان نام آنها استفاده می شود ، رد می کند. اگرچه دیگر به اندازه گذشته مؤثر نیست، اما ایجاد یک نظر در وبلاگ مبنی بر تعادل ارائه ارزش به خوانندگان و انتقال پیوند به صفحات شما هنوز امکان پذیر است.

xvhpd shdj-9 استراتژی سئو off-page و سئو on-page

۹- پاسخ در سایت های پرسش و پاسخ

برخی فکر می کنند انجمن های بحث و گفتگو مرده است ، اما اگر میزان درخواست نمایش داده شده به Quora یا سایت های بلاگ نویسی مانند وردپرس اثبات شود ، بسیار زنده است. بحث را روی تابلویی که به سایت شما مربوط است ارسال کنید ، یا شاید آنها را در سایت های نشانه گذاری اجتماعی مانند Reddit ارسال کنید ، و سپس می توانید پیوندی به وب سایت خود در امضای حساب خود قرار دهید. اگر به اندازه کافی جواب مناسب بدهید ، آنها به سایت شما نگاه می کنند.

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به استراتژی سئو off-page و سئو on-page پرداخته شد که می توانید با استفاده از این استراتژی ها به سئو سایت و رتبه بندی سایت خود در گوگل کمک کنید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۱۰ ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب

۹ استراتژی سئو off-page و سئو on-page

، ,سایت ,های ,وب ,لینک ,سئو ,وب سایت ,می توانید ,سایت های ,در مورد ,به وب ,سایر موتورهای جستجو ,کلمات کلیدی طولانی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سقوط آزاد ذیحسابان برتر اجاره خانه در ترکیه serveer لایسنس رایگان Free License نود 32 دبیرستان شاهد ولایت دوره آموزش طراحی حفاظت کاتدیک خطوط لوله آب گاز مخازن دانلود جزوه فطرس نمونه سوالات آرایشگر ناخن فنی و حرفه ای تعمیرات و خرید و فروش جک پالت